Bloggoholic?

2008-04-17 kl:13.58

Sorry, men jag glömde...

Det är för gräsligt, jag vet!
Men igår fyllde min blogg en månad.

I en, och endast en månad har jag bloggat
och läst andra bloggar.
Hade aldrig ens haft en tanke på att varken blogga
eller läsa andras bloggar innan dess.
 
Men, för en månad sen, igår då,
så satt jag där hemma och fick en vision.
Jag tänkte att jag hade en massa saker som jag ville skriva om.
Och ordet Blogg ploppade bara upp i mitt huvud.
Så jag följde mitt hjärta eller hjärna eller whatever.
Skrev "Blogg" i Googles sökfält.
Och vips så hade jag en blogg!


Statistik.

Sedan dess har jag skrivit 79 inlägg, fram tills igår då.
I snitt blir det 2,6 inlägg per dag.
Har fått ca 100 kommentarer, vilket jag tycker är roligt,
även om the big bloggers får hundratals varje dag.
Har läst ett stort antal bloggar varje dag också!

"Någon", undrar vem, hade också skrivit in ett nytt ord om mig 
på min "Define Me" på Facebook:
Bloggoholic.
Ojoj, undrar vem det kan vara... 


Anyway, Grattis my Blogg.

 

Kommentarer
Postat av: Jenny Benny

Grattis
i efterskott...vi får ta en fika och fira nån dag ; P

2008-04-17 @ 15:24:50
Postat av: La étincelle

Svar: Tackar! Grattis till en-månads-dagen, i efterskott då!

2008-04-17 @ 21:19:15
URL: http://anyman.blogg.se
Postat av: EmmaPQ

Visst ska vi ta en fika Jenny, det gör vi ju inte så ofta, så det är klart vi ska fira...

2008-04-18 @ 00:25:13
URL: http://emmapq.blogg.se
Postat av: Anonym

alltså..... nä jag struntar i att kommentera. Jag låter min tystnad tala

*tyst* .......................................................................................

2008-04-21 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0