Dagens citat

2008-04-20 kl:09.35

Dagens Citat
som borde varje dags citat


image33

"Skogen skulle vara mycket tyst
om inga andra fåglar sjöng
än de som sjunger bäst"

 
Oj, vad jag skulle behöva få in det i mitt huvud, eftersom jag vet hur rätt det är egentligen.
Men eftersom att man (i alla fall jag) alltid ska jämföra sig med alla andra
och inte tycka att man är tillräckligt bra så kanske jag borde ha det här citatet som motto 
varje dag...

Det gäller bara att få in det i sitt lilla huvud...

Hittade den här lilla lappen i ett rum på musikhögskolan...

Kommentarer
Postat av: mli

Vilken härlig blogg! :D Till att dömma av de senaste 5 inläggen. Du har härliga tankar. Jag kommer definitivt fortsätta besöka din blogg. Kram

2008-04-20 @ 21:39:06
URL: http://emiliez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0