Dagens skräp

2008-04-27 kl: 22.58

Hur svårt kan det va?

Eftersom jag är så irriterad på alla som slänger skräp här och var
så tänkte jag införa en liten kampanj för mig själv.

Jag ska varje dag plocka upp minst ett skräp från marken och
slänga det i en papperskorg, där det hör hemma alltså!

I fredags natt när vi packade ur alla grejer efter den fantastiska
spelningen låg det fyra (4) glasspapper på golvet
inne i musikhögskolan, ca 3 meter från en papperskorg.
Jag förstår inte hur man tänker. Verkligen inte!!
Jag blir så upprörd!

Dagens skräp hittades utanför musikhögskolan och såg ut så här:

image38

Kommentarer
Postat av: The Fredd

Linda Bengtizing ringde och vill ha tillbaka sin rubrik/låttitel

2008-04-29 @ 22:48:41
Postat av: EmmaPQ

Ja, det är väl bra att man kan ha användning för henne på nåt vis iaf.

2008-04-29 @ 22:57:20
URL: http://emmapq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0