Gubben i örat

2008-04-16 kl:22.59

Vad gör du i mitt öra?

Hela dagen idag har det suttit en liten gubbe i mitt öra.
Jag vet egentligen inte vad han har gjort där,
men jag antar att det är han som har orsakat att det har...

knäppt och knakat,
knastrat och brakat.
Det har...
bubblat och prasslat,
tisslat och tasslat

Han har antagligen gjort julpynt,
eller satt upp ett cirkustält.
Kanske har han byggt en utomhusbastu med dusch,
eller huggt ved. 
Jag vet inte, men jobbig är han...


Nu tror jag dessutom att han har förflyttat sig lite,
och nu håller han på med något som gör
att min huvud snart sprängs...
Vad tror jag inte jag vill veta...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de är sant de, fast 10 års fel de är rätt pinsamt de :). Godnatt

2008-04-16 @ 23:35:14
URL: http://MalinNuuksujarvi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0