Jag tänker inte stanna!

2008-04-14 kl:22.01

Skum busschaufför...?!

I morse när jag åkte med bussen så var det bara jag på hela bussen.
Det var jätteskumt. Det brukar ju vara några i alla fall.
Och det brukar ju absolut gå på folk längs vägen,
men det var inte en enda som gick på, inte på någon hållplats.
När vi närmade oss min hållplats tryckte jag såklart på 
hej-jag-ska-gå-av-här-så-stanna-gärna-bussen-knappen.
Men bussen stannade inte!

Jag är ju inte den som skriker och vrålar,
så jag gick lugnt fram till busschauffören och frågade varför
han inte stannade, och sa att jag faktiskt skulle gått av på förra hållplatsen.
öppnade han dörren fast han fortfarande körde och sa till mig
att jag fick hoppa av i farten om jag ville gå av!
Jag: "Skojar du med mej eller?"

Men snubben var helt seriös
Han sa att nu när det ändå inte var nåt folk på bussen
så tänkte han åka till coop och storhandla...
Idiot tänkte jag.
Så jag hoppade av bussen och gick till skolan.
Wierd!





Nej, jag bara skojade.
Men händer det inget roligt på morgonen så får man ju hitta på...

Kommentarer
Postat av: Jenny Benny

HAHAHAHAH!

Det var de sjukaste jag någonsin hört!!
Du får ju ringa och anmäla det! Så får de ju bara inte gå till!! = )

2008-04-14 @ 22:51:42
Postat av: Jenny Benny

Haha..
Jag läste visst inte så noga...men de var kul! = P

2008-04-14 @ 22:52:28
Postat av: EmmaPQ

Du är ju rolig du!
Du får väl läsa innan du kommenterar...! :)

2008-04-14 @ 23:02:16
URL: http://emmapq.blogg.se
Postat av: Joel

VA!? du kan ju inte hitta på värsta spänningsromanen.. jag satt j som på nålar ;D

och haha, fan vad alla var sura på gamlisarna... hälften skrev kötpen som den sura/långsamma pensionären..

hmm, borde man banna alla över 28 tro? ;D haha

2008-04-14 @ 23:27:12
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jenny Benny

Jag läste...bara att jag la till ett INTE...där de stod " NEJ, JAG SKOJADE BARA", det blev istället - NEJ, JAG SKOJAR INTE...där slutade jag läsa och blev upprörd samtidigt som jag skrattade lungorna ur mig! så det var inte bara du som spelade mig ett spratt utan även jag själv = ) HAHA.

2008-04-15 @ 08:51:25
Postat av: EmmaPQ

Jaaa, men du kan ju ine hålla på och slänga in egna ord i min text...! :)
Haha... Det är i alla fall sjukt kul att du trodde på det!

2008-04-15 @ 09:22:01
URL: http://emmapq.blogg.se
Postat av: Jenny Benny

Ne förlåt jag är en dålig människa, ska aldrig mer göra om dina texter!! = (

Hoppas inte detta äventyrar vår vänskap?!

2008-04-15 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0