Matcha med Drömprinsen?

2008-04-12 kl:18.55

Matcha med Drömprinsen

Svaret på hur man hittar sin drömprins kom när vi satt och fikade
i skolan i veckan, eller om det var förra veckan.
Vet inte om det var Jenny som kom på det eller vem det var...
I vilket fall så had jag på mig min nya klänning
som ser ut såhär:



och det satt en kille vid ett annat bord som hade en matchande skjorta.
Alltså, det var kanske min Den Rätte. Kanske min Drömprins...
Troligtvis. 
Vi matchade ju!

Han hade en skjorta som var precis i dom färgerna, eller ja, typ...
Dock så missade jag ju min chans eftersom jag inte pratade med honom.
Jag är ju en mes, så jag vågade ju inte det.

Men tänk på det nästa gång ni matchar med någon.
Det kanske är HAN eller HON.
Oavsett om man tror på ödet, på Gud eller något annat
så funkar den här teorin
. Den funkar om man vill att
den ska funka, skulle jag vilja säga... hehe...


Så ta chansen! Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0