4 steg till julstämning

2008.12.12 kl:23.03

12:e december
och lite julstämning har äntligen skapats.


4 luciatåg har gåtts idag,
4 till ska gås imorrn.
4 röda kulor har hängts upp i mitt lilla fönster ovanför dörren.
4 ljus (+3 värmeljus) har tänts ikväll för att skapa lite julstämning.
4 clemetiner (+4 till) ligger i min fruktskål.

Samt att ett antal jullåtar har spelats på min iPod.
och att några julklappar har inhandlats.

Ja, det är all julstämning jag har lyckats skapa,
men det är inte så illa det.

Häromdagen hade jag ingen feeling alls för hur nära julen egenligen är...

Om en vecka är jag hemma,
hemma i Småland!
Fy vad obeskrivligt gött det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0