Chokladtomte

2008.12.23 kl:16.53

Sista minuten...


Sista julklapparna är handlade,
men nog var det jobbigt.
Var ju inte dirket bara jag & Fredrik
som kom på tanken att handla idag...

Jag förstår inte vad folk gör ute dan innan julafton...!!

hehe...


 
Så för att muntra upp de stackarna som jobbar i affär vid denna tid,
fick jag idag följande uppdrag av Fredrik:

Idag ska du köpa en påse skumtomtar, en burk pepparkakor
eller något annat julgodis och ge till en utav de som står
i kassan när du handlar idag
.

Jag blev lite nervös först,
för jag tyckte var lite pinsamt.
Men när jag väl gjorde det var det mest kul.
En tjej på Esprit fick en påse med chokladtomtar.
Jag sa nåt i stil med att jag ville en önska henne en god jul,
och så fick hon godiset.
Hon såg lite småchockad ut,
men hon sa 'tack', så jag tror hon blev glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0