Jag känner i känne... eller?

2008.12.02 kl:23.26

Vem skickar osynliga sms...?


Undrar om det gått för långt när man börjar höra msn-ljud och sms-signaler
även när man är långt ifrån både datorer och mobiltelefoner.

Ibland så är det som att jag hör i höre
(det måste heta så när det heter se i syne)
och jag hör verkligen msn-ljudet när något skriver till en...

Det hände mig ofta i somras på Korvfabriken,
och där vill jag lova att det inte fanns någon dator i närheten!

Sms-singalen hörs också rätt så ofta,
helt utan anledning.
Och det händer dessutom ett antal gånger per vecka
att jag verkligen känner hur det vibrerar i väskan
när mobilen är på ljudlös, utan anledning.

Undrar vad det kan kallas?
Se i syne.
Höra i höre.
Men känna i ... vaddå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0