Fyrkantig

2008-06-24 kl:22.17

Har du korv i huvet...?


Mitt jobb är världens tråkigaste.
Då snackar vi allt.
Själva arbetet, arbetsplatsen, arbetstiderna och de anställda.
Jag får panik av den icke existerande intellektuella stimulans
som jag ju egentligen har ett så stort behov av...!

"Chefen" tar dagens pris.

Jag: Vilka kartonger ska vi ha?
Han: Tio-kilos-kartongerna.
Jag: Är det dom stora?
(vid "min" maskin använder vi bara två olika storlekar
så jag tycker inte frågan var så konstigt ställd.)
Han: Det är dom fyrkantiga...

Ja, men hej hej...

Kommentarer
Postat av: emmelie abelsson

Hej Emma! Det var din gamla classmate Emmelie här! Ville bara säga att jag gillar din blogg! Ramlade in på den idag. Roliga tankar och rolig läsning:)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram Emmelie

2008-06-27 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0