56% boknörd

2008-03-20 kl: 08.32

Hamster!

Min lillasysters hamster har sprungit runt i sin bur halva natten.
Kul djur det där. Vad ska man ha dom till liksom?
Jag tror att just denna hamstern kommer få flytta.

Tillfällig adressändring

Kanske in på toaletten eller nåt...?
Åtminstone nattetid, nu när jag sover i hennes rum.
Finns ju inte en chans att sova i det där skramlet...


Boknörd?

Gjorde just ett boknördstest.
Blev dock bara 56% boknörd och det gjorde mig lite besviken,
men jag får väl jobba på det.
Testa själv... Och please, meddela mig om resultatet!

http://www.barnensbokklubb.se/bbk2/boknordstestet/

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag slängde ner allt på golvet, så jag kunde sova. Men nu måste jag städa upp allt, BLLLÖÖ! ;D

Jag är 38 % boknörd, WHAAAT?! I WANT TO BE A GEEK! :| Jag sitter ju för fasen med en bok ihanden nu!! Höhö 8-D

2008-03-20 @ 09:53:33
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0