Är det en tennisboll jag har i halsen?

2008-03-16 kl: 22.38

Min vänstra halsmandel har en storlek som kan liknas vid en tennisboll,
känns det som.
Jag som aldrig brukar vara sjuk, har nu haft svårt att svälja och haft ont
(och tyckt synd om mig själv) i ca 5 dygn.
Så nu tänker jag sätta punkt för denna sjukdom.
Hej då ont i halsen.
Hej då bauta-halsmandel.
Hej då att inte kunna sova.
Hej då att inte vilja äta.
Hej då snorande.
Hej då hostande.

Igår mådde jag faktiskt lite bättre, troligtivs för att jag tvingade mig själv att hålla igång.
Jag hade ju planerat mitt Schlagerparty alldeles för länge för att kunna ställa in det!
Och det var ju trevligt, även om det tog emot lite att servera mina otroligt snygga
(om jag får säga det själv, och det är klart jag får) schlagertrårtor, när fel låt vann!
Jag trodde aldrig att detta skulle komma från mig, men snälla, låt folket bestämma!
Det var ju bara så att Sanna var överlägset bäst!

image1


Dagens låt måste ju vara: "Empty Room" - Sanna Nielsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0