Äta ensam

2008-03-25 kl: 19.28

Hade ett par timmats ledigt mellan två elever på vfun, 
då gick jag till ett café och åt lite, och skrev det här.

2008-03-25 kl: 15.48

Det är wierd att man, eller i alla fall jag, känner sig så 
fånig när man sitter och äter själv.
Det är känns som att alla glor på en.
Som att alla tror att jag är utmobbad och inte har några vänner.

Egentligen är det ju inte så konstigt.
Inte konstigt alls faktiskt.

Man behöver ju lika mycket mat oavsett om man är 
ensam 
eller i sällskap med någon.
Idiotiskt tänk, typsikt mig...

Jag försöker i alla fall alltid se ut som att jag gör något viktigt.
Som nu, att jag sitter och skriver.
Fast inte som på bussen igår när jag tog upp datorn,
då skulle det se ut som att jag skrev ett arbete eller uppsats.
Sitter man på ett café och skriver ska det se ut som man skriver

poesi
eller en bok.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tack så mycket!!!

Ha en bra kväll!!!

2008-03-25 @ 20:24:44
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0