Det kanske är mattant man ska bli..?

2008-03-29 kl: 22.31

                                                                      Det kanske är mattant man ska bli?

Idag agerade jag och Jenny mattant
eller så kan vi kan kalla det korvgubbe
åt dom som repade inför SMASK idag.
Det var ju inte alls så tokigt som man tänka sig.
Var ju till och med ganska roligt.
Folk gillar korv
av nån anledning.
Och uppskattning är ju alltid kul!

         


                                                                                   Korvfabriken nästa...

Visserligen fick jag lite ångest inför sommaren,
när jag såg dessa grytor fulla med korv.
Känner inte en så stark längtan till korvfabriken
där jag brukar tillbringa mina somrar.
Men, det är ju ett jobb förstås...

Och jobb = pengar
Pengar = nödvändigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0