Jag nio år.

2008-03-22 kl: 12.37

Min mamma visade mig precis en lapp som jag
skrev till henne en gång i en svunnen tid.
Hon gissade att jag kanske var 9 år.

" HEJ Mamma Jag är
i bad-Huset och Badar
med karolina jag ringde till Mormor
och frågade om jag hadde fått det
för henne om hon hadde varigt min
mamma och det fick jag (för henne)
karolina fick med Det Kramar Emma "

Bredvid denna fina text hade jag också ritat bilder.
Bland annat en baddräkt, en handduk, pengar, schampo och tvål
Ja, man var ju lite rolig när man var liten.



Igår färgade jag ägg med min lillasyster.
Det blev fint, men färgen kom innanför skalet,
så ägget blev alldeles blåprickigt så hon ville inte äta det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0