Lyssningstips

2008-03-21 kl: 18.01

Dagens låt är "Mind Trick" - Jamie Cullum 

Han är väldigt bra idag överhuvudtaget.
                                                                      Alltså inte bara den låten...

Lite lyssningstips följer nedan
Vissa är ganska spännande för att komma från mig.
Man kan undra när jag började gilla lite mer nutida musik.
Men det har hänt någon gång här nu det senaste året.
Jag vet dock inte riktigt när,
                                                   eller hur,
                                                                     eller varför.

Lite bra album i alla fall, som alla är gjorda på 2000-talet... :)
Dessutom är en del grejer egentligen alldeles för popiga
för att komma från mig men det struntar vi i nu...



Jamie Cullum - "Catching Tales" (2005)
Fibes, Oh Fibes! - "Emotional" (2006)
Downhere - "Wide-Eyed And Mystified" (2006)
Pauline - "Candy Rain" (2003)
Steve Dobrogosz & Anna Christoffersson - "It's always you" (2006)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tror kanske att jag ibland säger en muffins, det låter ju ganska bra! :) Har du haft en bra lång fredag? =D

2008-03-21 @ 23:12:38
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0