När världen är glad är jag också glad!

2008-03-27 kl: 08.41

Det är så sjukt irriterande när man vaknar
10 minuter
innan klockan ska ringa och är pigg.

Om jag har bestämt att jag ska få sova till halv åtta,
då vill jag banne mig göra det också!

Samtidigt är det ju rätt idiotiskt att inte stiga upp,
när man väl vaknar av sig själv och är pigg.
Istället somnade jag ju om, och var inte alls pigg
när klockan ringde, så jag snoozade en massa gånger
(som jag visserligen brukar göra varje morgon..)
och gick upp kvart över åtta istället.


Var det en dröm?

Drömde nåt ganska otrevligt också,
och känslan som jag hade i drömmen sitter kvar.
Den går liksom inte få bort.
Irriterande...

Och lite konstigt, det var ju ändå bara en dröm.

Men det var en sån där dröm som känns så otroligt verklig.
När man vaknar så vet man inte riktigt om det var en dröm
eller om det faktiskt hänt i verkligheten.
Det är lite wierd...


Idag är i alla fall världen glad,

för det är sol, blå himmel och fint väder.
Dock är ju snön kvar,
men den kanske smälter om det blir varmt idag.
Hoppas!

När världen är glad är jag också glad!

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha jag tycker det är skönt att vakna innan klockan, då känner man ju sig pigg :)

Ha en fin dag!

2008-03-27 @ 08:55:36
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0