Ska det verkligen snöa idag?

2008-03-17 kl: 07.31

Jag vaknade idag med en ganska positiv känsla.
Jag svalde, och nej, det gjorde inte lika ont som igår.
Kanske hade tennisbollen krymt till en pingisboll...
Grymt skönt tänkte jag, innan jag tittade ut genom fönstret.
Vad såg jag?
Snö, snö, snö.
Men hallå?! Det ska inte snöa nu.
Jag har ju köpt en vårjacka och stoppat undan vinterjackan.
Jag har ju slutat använda mössa och börjat ha mina converseskor igen.
Det här går ju inte.
Att jag dessutom har två långa lektioner framför mig och en körövning ikväll
som jag måste gå på fast jag egentligen antagligen inte kommer orka,
gör ju inte att dagen känns roligare.
Men, nu ska jag väl ta mig an den här dagen,
med den här fantastiskt positiva inställningen som skapades på ca 1 minut,
på grund av lite snö...

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Tråkigt med snö

men sovit gott annars?

2008-03-17 @ 07:44:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0