Bloggeli blogg blogg

2008-05-03 kl:09.37

Det var det här med vissa bloggar...

Det finns en blogg, som jag inte tänker säga namnet på,
som får väldigt mycket kommenterar.
Som många skrattar åt, länkar till och bloggar om.

Jag hade aldrig besökt den bloggen om inte några av
de bloggar som jag läser och tycker är bra,
hade länkat till denna blogg och bloggat om något
av denna bloggs idiotiska inlägg.

Jag har sett någon intervju med denna bloggare och personen
har då sagt att alla kommentarer uppskattas,
positiva som negativa, snälla saker som elaka saker,
därför att personen tjänar pengar på sin äckliga blogg,
och ju fler besökare, desto bättre!
Såklart!

Så, alla som håller på och länkar till och bloggar om
de här stora bloggarna, hjälper ju bara till så att dom tjänar
mera pengar...

Det är bättre att bara bojkotta skitbloggarna!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Menar du Kissie? Jag håller med okm att hennes blogg e ganska meningslös men du låter ganska avundsjuk...

2008-05-04 @ 17:55:45
URL: http://trierer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0