Jag är en skumosof

2008-05-10 kl:00.06

Jag är en skumosof

Visserligen gillar jag skumgodis, men är jag verkligen en skumosof, rakt igenom?
Jag gillar nog annat godis mer, eller?

I alla fall kan man göra testet "Vilken godistyp är du?" här
http://w001.candykingcampaign.com/se/

Beskrivningen av mig efter mitt testresultat blev som följer:

Skumosofer är godisvärldens hippies. De är lugna, harmoniska
och har ett avslappnat förhållande till det mesta. Skumosofer lever
här och nu och har ofta lite svårt att genomföra allt de sätter igång.
De är hopplösa som chefer, men utmärkta som idésprutor.
Skumosofer kan vara rädda för konflikter och undviker bråk
och gräl så mycket det bara går. Därför kan de uppfattas som
svåra att tala allvar med. Men ger man dem bara tid så
upptäcker man snart att de är goda lyssnare, som kan se saker
från många olika sidor och komma med bra råd och tips.
Skumosofer värdesätter frihet och jämlikhet och är därför perfekt 
lämpade till att dela en godispåse rättvist så att alla blir nöjda
.

Jag måste ju ändå säga att vissa saker stämmer rätt så
väldigt mycket bra in på mig... faktiskt.



Eftersom att jag fastnat för alla dessa test så har jag nu en ny kategori.
"Test" heter den, och innehåller alltså alla test jag gör.
Så om man nån gång har tråkigt kan man ju gå in där och göra lite test...
För det är ju roligt, ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0