Jag är inte ovän med nån heller...

2008-04-08 kl:21.45

Testeli test test

Dags för ett test igen kanske, var ett tag sen nu.

Favoriten; Pingstvänstestet:
Hur många procent Pingstvän är du?

Har gjort det förut men jag minns inte resultatet,
så jag gjorde om det, dock tror jag att procenten
har ökat sen jag gjorde det sist. hehe.

Nu blev jag i alla fall 49% pingstvän.


Gör testet här:
http://bjarka.1go.dk/test.php



Och i och med detta pingsvänstest kommer jag ju osökt att tänka på
ett av favoritcitatet ur Stinsen brinner... filmen alltså! (Galenskaparna & After Shave)
Så får vi in ett dagens citat också:

Pastor Bror-Ivar från Pingstkyrkan:
Är ni pingstvän?

Axel:
Nä, men jag är inte ovän med nån heller.

Bror-Ivar:
Nä, men ni tror väl på Gud?

Axel:
Nä.

Bror-Ivar:
Vad tror ni på då?

Axel:
Tåg.

Bror-Ivar:
Det var inte bra...

Axel:
Jasså?

Bror-Ivar:
Nä, det skulle underlätta om ni trodde på Gud...

Axel:
För vem då?

Bror-Ivar:
För oss.

Axel:
Är det för er skull man ska tro på Gud?

Bror-Ivar:
Nä...

Axel:
Eller ska man tro på er för Guds skull?

Bror-Ivar (ler) :
Nä, nu får vi inte fastna i en massa svåra religiösa resonemang här


Kommentarer
Postat av: Jenny Benny

Måste ju testa alla test du lägger ut...fick 43%...

2008-05-09 @ 22:08:25
Postat av: Fredd

KUL att du fick högre än jag! hahaha 41%

2008-05-11 @ 16:13:02
Postat av: EmmaPQ

Haha... Ja, det är ganska wierd faktiskt... Jag tror jag måste ha höjt mej med tio procent sedan förra sommarn...

2008-05-11 @ 18:43:20
URL: http://emmapq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0