Katastrof!

2008-05-22 kl:10.16

Nej, jag är inte bitter...

Jag har nog aldrig missat Eurovision Song Contest i hela mitt liv!
Men på lördag kommer det att ske.
Det är faktiskt en smärre katastrof.

Jag har verkligen andra saker att göra, som jag måste göra och jag har inget val.
Dessutom har jag missat alla inför-program utom ett.
Jag missade också Semifinal 1 i tisdags.
Jag har inte lyssnat på låtarna och har ingen koll alls...

Jag känner att jag famlar i mörkret.
Jag vet inget om startfältet, jag har inga aningar om hur det kommer att gå.
Jag har inga aningar om Sveriges chanser.

Så, precis går det när man har för mycket att göra!
Det har helt enkelt varit alldeles för mycket den här våren.
För när man inte ens har tid att ägna sig en så
oerhört viktig sak som Eurovsion Song Contest,
som ändå är en av höjdpunkterna på året,
då är det illa.
Riktigt illa!

Men som sagt, jag är inte bitter...!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Du kommer nog få höra låtarna nog så mycket ändå. ;)

2008-05-22 @ 22:47:24
URL: http://stoffeku.blogg.se/
Postat av: Fredd

Du får lyssna på min recention på måndag vid 08.45 på p3 så får du vet allt... stöd grej det här...

2008-05-23 @ 11:34:24
Postat av: EmmaPQ

Ja du, du vet att jag kommer att lyssna! hehe. Ja, störd grej, men sjukt rolig också!

2008-05-23 @ 13:02:07
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0