Saker

2008-05-31 kl:18.57

Jag packar, och städar, och packar...

Men det går sådär skulle jag väl vilja säga..

Vad jag har alla grejer till vet jag inte
Varför jag ska spara på all skit förstår jag inte
Och jag undrar verkligen om jag behöver allt skräp?

Sen undrar jag också varför det är så svårt att slänga saker...?!

Varför har man en massa konstiga känslor för en massa onödiga prylar?
Det är rätt så idiotiskt, det är ju bara grejer.

Men när man packar såhär inför en flytt så hittar man ju en massa
gamla saker, både roliga, onödiga och efterlängtade (letade efter).
Men en del saker har ju då hängt med i de senaste flyttarna,
men inte användts en endaste gång.
Man borde göra nån slags "släng allt som du inte använt det senaste året-drive".

Men det är så svårt, jag får ångest när jag ska slänga nåt.
Jag tror ju verkligen att jag kommer vilja ha den där tröjan nån gång,
fast jag inte använt den på två-tre år.
Eller så tänker jag att det här pappret och en massa annat småkrafs
kommer jag säkert kunna använda nån gång om jag vill göra ett kort eller nåt...

Det värsta är ju gamla skolgrejer.
Hur ofta kollar man i dom...?
Fast det kan ju verkligen va kul att ha sen...

Eller hur?!!

Eller...?

Kommentarer
Postat av: Ligans talesman

Det är bra att rensa coh sällan man saknar nåt man slängt. Kasta på du ! :-)

2008-06-01 @ 23:10:37
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bra att rensa coh sällan man saknar nåt man slängt. Kasta på du ! :-)

2008-06-01 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0