Linda Rosing

2008.11.16 kl:21.39

Det var det här med Linda Rosing.


Sanningens ögonblick är verkligen en sjukt program.
Jag förstår verkligen inte varför folk ställer upp i det,
men jag förstår heller inte varför jag tittar på det.
Men det var en engångsföreteelse ikväll för att Linda Rosing var med,
och jag var inne på kanal5.se och läste hennes blogg förut...

För den icke insatta går programmet ut på att
en person ska svara ärligt på 21 frågor om sig själv. 
Tidigare har personen svarat 50 frågor och den tävlande
vet inte vilka frågor som kommer under tävlingen.
Om svaret är ärligt eller ej har avgjorts av en lögndetektor
när de 50 frågorna ställdes.
Den tävlande vet inte utgången på lögndetektor-testet.
Klarar man alla frågor vinner man lite pengar.
Typ så.

En fråga som kom upp under programmet ikväll:

Har du nån gång själv skrivit en positiv kommentar på din blogg?

Linda svarade "Ja" med kommentaren:
Vem har inte gjort det på sin blogg?
Det gör väl alla!?
 
Eeh. Tror inte det.
Det var det dummaste jag hört.

I vilket fall som helst så är det ganska stört att Linda Rosing
nu också ska ha ett eget dejtingprogram på 5:an som börjar i vår.
Den rätte för Rosing heter det och går ut på att Linda ska träffa en partner.
I stil med alla liknande dejtingprogram så kan man nu skicka
mail till Linda om man tror att man skulle passa ihop med henne.
Så det kan man göra på http://www.kanal5.se om man vill...

Hej hej.
Kan bli spännande,
or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0