Mellan sex och sju

2008.11.12 kl:18.35

Sämsta tv-timmen...



Timmen mellan 18.00 och 19.00 är verkligen sämsta tv-tiden!

Ett axplock av vad som finns att tillgå:

- Go'kväll
- How I met your mother
- 2½ män
- Postkodlotteri, Lotto, Keno
- Nyheterna & vädret
- Glamour
- America's Funniest Home Videos


Jag totalvägrar AFV, för programledaren är fruktansvärd på alla sätt o vis.
Just nu blev det "2½ män", inte direkt mitt favvoprogram...
Men av någon anledning vill jag ofta se på TV just denna tid.
Som nu har jag precis ätit, och man vill ju se på TV när man äter.

Vid 19.00 blir det bättre, då kan man se "Vänner",
och vid 19.30 kan man se "Sjukhuset".


Sen kanske man behöver plugga lite också...


Kommentarer
Postat av: Jenny Benny

Neee! Nu måste jag tycka till! How i met your mother och 2½ men är ju två riktigt najs program...MYCKET underhållande ;)

2008-11-13 @ 00:01:16
Postat av: EmmaPQ

Haha! Ja, jag vet att du tycker det. Iaf 2½ män, men njae... inte min grej alltså...

2008-11-13 @ 16:51:28
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0