NollÅttaTrettio - och jag hänger på låset.

2008.11.11 kl:01.38


Det var det här med kurslitteratur...


Jag hade igonerat det här med att efter en tenta kommer nya saker.
En ny delkurs med ny litteratur som ska läsas, och framför allt framskaffas.
Jag hade verkligen totalt igonerat detta, men idag kom det ifatt mig.

Det är 4 böcker som jag behöver ganska så nu.
2 till på torsdag och 2 till nästa vecka,
till detta kan läggas att jag har 200 kronor på kontot...

Så det hjälpte visst inte att ignorera...
Dock är det  ju tur att man har vänner som läst kursen förut,
så jag lyckades låna till mig 2 böcker av Emilia.
Största tacket för det!

Dock saknas två och helt seriöst,
vem vill köpa en bok som heter:
"Förskolebarns gemensamma lekar: Mening och innehåll" ?

Speciellt när man kommer jobba med elever i
åldern högstadiet och gymnasiet.

Men vi får se hur detta löser sig.
Ska hänga på låset till Universitetsbiblioteket imorrn tänkte jag.
NollÅttaTrettio öppnar dom.
I will be there!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kommer ju inte ha någon uppgift till den, så du kanske kan få låna den av någon i din seminariegrupp med den inriktningen? Och typ läsa den efteråt eller nåt. Jag tänker då inte heller köpa den, känns onödigt!

2008-11-11 @ 10:00:41
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0