Morgonträning

2008.11.15 kl:12.14

Träna träna.


Inte illa att jag och Jenny var och tränade i morse.
Redan klockan 10,
en lördagsmorgon!

Jag är faktiskt lite imponerad av mig själv...
Det trodde jag aldrig om mig själv.
Att jag frivilligt skulle ställa klockan på åtta en lördagsmorgon,
ta bussen in till stan vid klockan nio,
sitta en kvar utanför Friskis & Svettis och vänta på att de skulle öppna,
få komma in och så vänta 30 minuter på att passet ska börja,
och sen totalt översvettas under ett sjukt jobbigt spinningpass...
Frivilligt!

Men, fy vad duktig jag är, som gör detta, helt av egen fri vilja.
Det är ju dessutom kul!
Det trodde jag heller aldrig att jag skulle säga...

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! Snart ska jag börja träna igen också. Jag längtar faktiskt! Gäller bara att komma igång så går det ju bra sen :)

2008-11-15 @ 15:44:29
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0