Träningsoskulden tagen

2008.11.02 kl:19.49


I'm not a vätränad one, direkt...

Jag har just tagit min träningsoskuld, typ.
Jag har helt seriöst inte gått och tränat frivilligt
en enda gång i hela mitt liv.
Jag har seriöst inte gjort nåt mer ansträngade än att
gå ut på en promenad, med syftet att röra på mig.
Klart jag har blivit mer anfådd och svettig i olika situationer,
men då har syftet inte varit att röra på mig/motionera/träna.
Då kanske det mer har varit ett nöje...

Så det var ju verkligen på tiden.
Jag och Jenny var på ett jympapass på Friskis & Svettis.
Det var roligt, så det ska jag deffe fortsätta med!
Dock kommer jag antagligen ha världens träningsvärk imorrn,
otränad som få, som jag är.

Dessutom var det ganska rolig musik.
En del gospel faktiskt, yeah.
Men såklart mycket schlager.
Fick jympa loss både till Hero, Empty Room & Upp o hoppa...

Hoppas bara jag kan resa mig upp ur sängen imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0