När kommer posten?

2008.11.04 kl:11.47


Min brevlåda är tom


När jag väntar på någon speciell post, 
blir jag nästan som ett barn som väntar på julafton.
Jag har väntat på en grej i över en vecka nu,
jag börjar tro att jag blivit lurad av den där försäljaren på tradera...
Personen skulle skicka paketet för en vecka sen,
och så lång tid bör det inte ta att få det alltså...

Men i alla fall, om jag är hemma när posten kommer,
vilket jag har varit det senaste,
då nästan springer jag ut till brevlådan och kollar,
när jag hör att brevbäraren kommer.
Men sen måsta man ju vänta ett helt dygn på att posten ska komma nästa gång,
om man inte har fått sin efterlängtade post...

I övrigt är det verkligen fantastiskt roligt att få post
om det inte är räkningar, reklam eller annat tråkigt.
Men det händer ju sjukt sällan.
Man borde skicka mer brev, eller åtminstone ett vykort ibland.
För de flesta människor blir ju superglada när dom får ett vanligt hederligt handskrivet brev!

Mer brev åt folket!
Men det är väl ingen som hinner det i dagens stressade samhälle...
Och man kan ju alltid skicka ett sms istället...
Eeh. ja.



Bara lyssnade på Take the 'A' train med Ella Fitzgerald
http://www.youtube.com/watch?v=qhK-zYfFsIY
sjukt solo på typ 7 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0