Materialist? Javisst!

2008.11.16 kl:00.04

Jag är en ytligt materailist!
åtminstone just nu...


Det finns några saker jag är grymt mycket ute efter just nu.
Som jag verkligen vill ha och letar febrilt efter.
Letar speciellt efter billiga sådan saker...
(På tradera till exempel.)

* Glasögon
Snart ska jag ha ett par i mina ägor!
Det är faktiskt ganska surt att när jag väl vann en auktion på tradera,
på ett par snygga bågar, så fick jag dom aldrig.
Tror dock inte att jag blev lurad, snarare att posten klantat sig,
eller att någon snott paketet ur min brevlåda.
Men snart ska jag banne mig ha ett par...!
(När det kommer pengar kanske...?)

* Resårskärp
Sen jag började använda mitt vita har jag blivit helt kär i resårskärp!
Och jag hittat två auktioner med två ganska så gräsliga sådana på tradera,
och jag leder dom just nu med 1 kr respektive 2 kr.
Om det håller sig där runt omkring så blir det perfekt.
Troligtvis vill ingen annan ha dom heller,
för som sagt, dom är rätt gräsliga. hehe.

* Bolero
Ända sen jag lånade Linnéas bolero har jag letat efter en liknande.
Jag gillade den skarpt. Det är ett mycket bra plagg!
Men jag har inte hittat några bra på tradera än, men jag håller utkik.

Jag önskar att det fanns lite bättre Second Hand-butiker i den här stan,
men man får väl hålla utkik i dom som finns och hoppas att det kommer in nåt kul...

I övrigt tänkte jag lägga in en snygg bild här också.
På en snygg kille med snygg outfit.
Det är från Specsavers modevisning 2008, med Beyond Retro, Stockholm.


Bild från Specsavers modevisning 2008, tillsammans med Beyond Retro, Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0