Vinterjacka och UNO

2008.11.24 kl:21.58

Det är alltid lika spännande att ta fram vinterjackan...


Idag använde jag min vinterjacka för första gången vintern 08/09.
Och det är alltid lika spännande att se vad för roliga saker
som man hittar i fickorna, som man glömt bort sen förra vintern.
Dock hittade jag inga bra saker som till exempel pengar,
som jag faktiskt hittade ett annat år...

Men där fanns vanliga saker som reflexer, kvitton, busskort och ett par hörlurar.
Men också, det mest konstiga;
4 kort från en UNO-kortlek.

Varför i hela friden hade jag 4 UNO-kort i min jackficka?
Och varför bara 4 och inte en hel kortlek i så fall?

Visserligen har jag letat länge efter min försvunna UNO-kortlek,
men om jag minns rätt så innehöll den fler än 4 kort...

Mystiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0