Snart är det helg igen

2008.10.19 kl:11.39


High School Musical!

Igår gick High School Musical 1 & 2 på TV,
så då kollade jag på dom, trots att jag har båda på DVD.
Måste ju förbereda mig inför nästa vecka då
High School Musical 3: Senior Year har premiär.
Premiär på onsdag och vi ska se den på fredag, i Eskilstuna.
Ojoj, ska bli gött att se en HSM-film på BIO,
det har jag aldrig gjort förut... hehe.

Ska dessutom bli sjukt gött att åka till Eskilstuna,
träffa folket och gå på glitter & glamour-sittning!
Sydde på min klänning med tillbehör till det där jippot, hela dagen igår.

Oj, vad jag har saknat att sy!
Det var otroligt länge sen jag sydde något och det så otroligt roligt!
Synd att jag inte är bättre på det,
men det är klart att jag inte kan vara asgrym på något jag gör så sällan...
Dock ska jag verkligen försöka göra denna lila paljettklänning
så noggrannt och bra som jag kan.
Vore roligt om den blev bra och välsydd...
Men vi får väl se.

Ska ägna även denna söndag åt att sy.
Yeah.

Så snart är det helg igen,
en rolig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0