Bildbevis; Jag har spelat biljard, jag lovar!

2008.09.17 kl:00.02

Biljard is the shit!
eller?


Härmed vill jag bara berätta att jag var och spelade biljard i helgen.
Tro det eller ej, men det är sant!

Och

Tro det eller ej men det var roligt!
Jag, Emma, tyckte det var kul,
trots att jag förlorade alla gånger utom två,
då jag kom tvåa.

Och den som känner till den dåliga förloraren i mig
kanske inte tror mig, men för att bevisa att jag inte ljuger
kommer här bildbevis.

Se vilken teknik jag har ändå... Ehh.

Biljard

Dock tycker jag grejen med biljardhall var otroligt komisk, på nåt vis.

Biljard

Jenny, den ständiga 2:an... haha.
Men hon är lika glad för det!

Biljard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0