Din mamma...!

2008.09.24 kl:11.05

Var det syslöjd eller föreläsning vi hade?

Jag är verkligen nöjd med att jag lyckats få in 
Jenny & Linnéa på det här med "Din mamma"-skämt.
Efter en sommar full av dessa skämt,
hade de ju blivit en del av mig. 
Och i början gick dom väl hem sådär,
men bara man står på sig så funkar allt!

Beviset på att jag lyckats kom i måndags på en föreläsning.
Hon som föreläste gjorde en massa jämförelser som var sådär... 
Mycket syslöjd, virknålar och lapptäcken...
Precis i samma sekund som jag skickade
"Hennes mamma är en virknål" till Jenny,
skickade Linnéa samma grej till mig.
Jag är nöjd!
Jag är stolt!

För övrigt ville jag bara ställa mig upp och skrika:

Din mamma är en virknål!

eller eventuellt
 
Din mamma är ett lapptäcke!

Men jag hejdade mej, 
det kanske var tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0