Skräckfilm, nej tack!

2008.09.13 kl:01.00

Rädd? Nej, det tror jag inte...

Skräckfilm är verkligen inte nåt för mig.
Jag förstår verkligen inte grejen.
Men idag skulle vi visst se The Shining.
Sagt och gjort.

Man kan tro att jag inte gillar skräckfilm för att
jag är en oerhört lättskrämd människa,
och att jag alltså blir väldigt rädd.
Så är dock inte fallet.

Det var en äcklig scen i detta film, typ.
Och det var när han högg yxan i en snubbe.
Ja, det tycker jag är äckligt. Blod gillar jag inte.
Men man blir ju inte rädd.
Och dom som blir rädda och gillar skräckfilmer,
förstår jag mig ännu mindre på.
Varför?
Är det kul att bli rädd?

I vilket fall som helst, jag gillar inte denna typ av film,
för jag tycker det är så sjukligt tråkigt.
Det händer absolut ingenting!
Hela filmen är en lång uppbyggnad till
en läskig scen, och så spelas det läskig musik hela tiden,
för att man ska tro att det ska hända nåt,
men det gör det inte.

Oerhört tråkigt med skräckfilm alltså.
Förstår inte grejen,
som sagt.
Slöseri med tid är vad det är!

Kommentarer
Postat av: Jenny Benny

TUR ATT DU HADE TREVLIGT SÄLLSKAP DÅ! så inte hela kvällen gick till spillo?? =P

2008-09-13 @ 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0