Hösten har kommit hit

2008.09.27 kl:15.09

Höst - me like!

För alla färgers skull.


Jag blir helt till mig när jag ser alla grymma träd,
som helt plöstligt bara målar om sig och det är
så grymt häftigt med alla färger i naturen.

Jag tänkte jag skulle ut och fota häromdagen,
när det var perfekt höstväder; Knallblå himmel och strålande sol.
Dock är jag inte den mest grymma fotografen,
har ju inte ens ägt en kamera så hemskt länge.
Men vissa bilder blev väl okej.

Jag tycker verkligen det är så fascinerande när det
helt plöstligt kommer så starka färger i naturen.
Gula fält i början av sommaren är också grymt imponerande.

Det är helt enkelt så att naturen är så otroligt vacker ibland,
och det kan man bli så lycklig av.

Så jag säger JA till fler vackra höstdagar!


Höst Höst Höst 
Höst Höst

Kommentarer
Postat av: emmelie

Jag älskar hösten!!

2008-10-06 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0