Tre

2009.08.25 kl:23.31


Vilken skit!



Äntligen har jag sagt upp mitt abonnemang på 3!
Dock är det ju 90 dagars uppsägningstid men det var absolut inga problem
att flytta över numret till annan operatör som någon på 3 lurat i min syster...

Har varit irriterad på den person jag pratade med hela dagen.
Helt seriöst ville människan få mig att tycka att 699:- i månaden är billigt!
"Ja, då får du ju ringa och sms:a för hela summan och så får du iPhonen gratis".

Ja vad snällt, men både hos Telia och Halebop kan jag få det flera hundra kronor
billigare i månaden. I alla fall när jag räknat ut det på mitt användande och jämfört.

Hon var så dryg också, visst jag förstår att det är hennes jobb att försöka få mig att
stanna hos 3 (stackars henne) men seriöst, hur kan dom ha så dåliga erbjudanden?

Dessutom har alla som har tre, utom jag, fått ha den där fina "3 is a magic number"-låten
som väntlåt när nån ringer. Varför fick inte jag ha den?

Nä, den 25 november är det jag som har Telia och en iPhone!
Det är sjukt länge dit. Jag vill ha en iPhone NU!


Kommentarer
Postat av: Fredd

Dom är vad man skulle kunna säga "Dum i huvudet"

2009-08-26 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0