Vidvinkelobjektiv

2009.08.20 kl:12.57

I drömmen


Kom just på vad jag drömde inatt,
och det tänkte jag skriva ner här.

Men sen jag kom jag också på att jag egentligen tycker det är väldigt tråkigt att lyssna
på när folk berättar om sina drömmar. Jag vet inte riktigt varför, men ofta är drömmar
så osammanhängande och så ska man försöka förklara allt som sker och det går
liksom inte att hänga med. Men sen är väl det faktum att händelsen faktiskt inte ägt
rum på riktigt kanske en ganska stor bidragande faktor till ointresset av att lyssna
på andras återgivning av sin drömmar.

Därför ska jag fatta mig kort.

Inatt drömde jag att jag fotograferade en massa med ett vidvinkelobjektiv,
vilket är en mycket konstig dröm eftersom jag vet väldigt lite om foto.
Visste faktiskt inte ens om att jag visste vad ett vidvinkelobjektiv är.
Men eftersom jag i drömmen använde det på "rätt" sätt, i alla fall av vad jag
kunnat utläsa när jag googlade "vidvinkelobejktiv", måste jag ju vetat det..

Suspekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0