Bryans Adams - Christmas time

2009.12.11 kl:02.10

Dagens jullåt
Torsdag

Bryan Adams - Christmas time


Det här är egentligen inte ens en speciellt bra låt,
och jag vet inte om Bryan Adams är min absoluta favorit heller.
Men något gjorde att denna låt fick bli dagens jullåt...

Jag har sjungit denna ett par gånger på julkonserter ändå.
Den är ändå okej i verserna, men refrängen förstör faktiskt
hela låten... Jaja, kanske lite mer ovanlig jullåt, eller?
Eller har man hört den här tusentals gånger?
Jag känner inte riktigt så... Men jag vet inte...

Den här videon till är ju väldigt fin också. Äkta amerikansk julfeeling!
Om man ändå känner att man inte vill se den, kan man lyssna på Spotify istället:
Bryan Adams – Christmas Time



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror inte jag har hört den förut.. Men varför hockeykör i refrängen? :S

2009-12-11 @ 09:30:43
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: EmmaPQ

Nämen precis. Hockeykör och allmänt dålig refräng till en ändå okej vers.. Konstig låt..

2009-12-11 @ 22:22:23
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0