Det är inte bara jag...

2009.02.28 kl:01.06

Fler har förstått!


Idag på bussen hörde jag två tjejer som pratade om Pernilla Wahlgren.
Dom tyckte inte alls om henne och spydde galla över lilla Benjamin också.
Ja, över hela familjen Wahlgren. (Ungefär som jag).
Jag förstår dom.
Vi är ett team, dom och jag, fast dom inte vet om det.

Men imorrn ska jag få se henne live.
Vilken upplevelse...!
Jag är både spänd och förväntansfull.

Nu måste jag nog sova så det går lite snabbare till mitt livs ögonblick...

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, nej. Vad jobbigt. Jag har iofs redan sett henne live. När de körde Grease på Storsjöyran. Då var hon visserligen inte sig själv, men det lyste igenom rätt bra..

2009-02-28 @ 10:50:31
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0