Victoria & Daniel

2009.02.24 kl:21.10

Sveriges största förlovning.
Tydligen.


http://www.youtube.com/watch?v=z7fMsvsZe_c&eurl=http://www.1000apor.se/blogs/calle/kungafamiljens-statement

Jag måste säga att när man ser det här så undrar man ju.
Är detta seriöst?
Det känns ju som ett skämt.
Den där filmen är verkligen pinsamt.
Och den är helt sjuk. 

Ja, jag tycker det är sjukt att det ska behöva vara så här.
Stackars människor som ska behöva leva sådär.
Kungen och regeringen ska ge sitt samtycke,
och det ska spelas in en fjantig video för att tillkännage förlovning...

Dessutom sänds Andra Avenyn idag en halvtimma senare,
på grund av ett extrainsatt Rapport med anledning av 
Kronprinsessan Victorias förlovning med Daniel Westling.
(Blivande prins Daniel, Hertig av Västergötland)
Har nu kollat på Aktuellt i 17 minuter och det enda som tagits
upp är såklart Victorias och Daniels förlovning.

Det sjukaste är att Daniel nu inte kan fortsätta med sitt jobb.
Det är tydligen otänkbart att han ska fortsätta ha sitt gym...
Är inte det heeelt sjukt?!

Ja hallå.
Vilket ståhej.

Ja, jag är då glad att jag inte är en del av kungafamiljen.

Och folk står och viftar med svenska flaggan.
Äh, jag fattar inte grejen.
Verkligen inte!
Varför bryr sig folk?

Kommentarer
Postat av: Malin

HJÄLP! Vad pinsamt. Tänk om alla var tvungna att rättfärdiga sina val av partner sådär..

2009-02-24 @ 22:43:43
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: EmmaPQ

Eller hur?! Det vore ju helt sjukt. Och detta är helt sjukt. I alla fall enligt mig.

2009-02-24 @ 23:02:20
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

Kan ju hålla med att det är sjukt stört att de måste framföra det såhär men det är ju knappats deras fel utan mer folk i sverige. Dock är det inte så att han inte får hålla på med sitt gym utan mer att han tar sig ett annat "jobb" och uppdrag i och med detta lixom...



Sen vill jag deffe hävda att Emma PQ faktiskt följer och kollar på andra avenyn och blir upprörd över att det sänds 30 min senare är minst lika sjukt som denna video.

Det är väll inte så märkligt att det blir en stor grej av detta. Det är trotts allt en ganska stor nyhet som engagerar många i sverige. Sen kan man ju tycka lite vad man vill om det.



Men som sann anhängare av monarkin kommer jag och Karin stå och viffta med flaggor den dagen de gifter sig. Ska du med PQ?

2009-02-24 @ 23:31:02
Postat av: Benny

Andra avenyn rockar!

2009-02-26 @ 23:29:26
Postat av: Benny

Hahahahahahah!

2009-02-26 @ 23:30:19
Postat av: Fredd

din mamma rockar

2009-02-27 @ 00:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0