Rent men sent

2009.02.15 kl:11.41


Städa, städa, städa!


Det är ju bara så att mår så sjukt mycket bättre
när man har det städat och fint hemma.
Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hålla det städat,
men det är ju i princip omöjligt.
(I alla fall i min lägenhet.)

Dock är det ju så att när man väl städat
så märker man ju att man verkligen mår mycket bättre.
Det är sjukt mycket trevligare att vakna upp i en städad lägenhet.
Och åtminstone jag blir mycket gladare.
Det är dessutom något roligare att befinna sig i sitt hem,
om det ser fint och trevligt ut och man slipper klättra över all bråte...

Ikväll ska jag försöka städa klart helt
och kanske till och med skruva ihop min säng.
Sen är lyckan gjord.
Typ.
Då har jag absolut inget att klaga på...
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0