Och efteråt

2009.02.21 kl:21.55


Jag tycker... igen.



Då var kvällens roliga slut och mamma har såklart somnat i soffan,
så jag får väl passa på att säga vad jag tyckte såhär en stund efter.

Tror vi drar en liten lista även nu.

BWO - Kan verkligen "hitar" i vanliga fall, så varför en ballad? En uptempo-låt hade troligtvis tagit dom till final. Dock snyggt framträdande och snygga kläder!

Sofia - Näe, svenska eller engelska ska det vara. Jag tycker det. Faktiskt. Fula kläder också.

Maja Gullstrand - Tack för att hon inte kom vidare. Och den som kallar det hon gör för jazz kan tänka om.

Mikael Rickfors - Vilka barndomsminnen man får. Jag trodde ändå han hade en chans men han kom ju iaf bland de 5 bästa.

E.M.D. - Ja du. Såklart gick dom till final men dom kunde varit bättre. Dom kunde haft snyggare kläder, snyggare koreografi, snyggare höjning och en låt med ett något högre tempo.

Molly Sandén - Hon är ju så bra, men låten alltså. Njae... Men det var ändå rätt att hon kom till final.

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - Ja, det här var ju inte så bra live. Borde inte kommit till andra chansen.

Velvet - Hon hade verkligen den fulaste outfiten mitt öga skådat i Melodifestivalen 2009.


Så, det var väl ganska bra utgång på detta och okej gissning av mig.
Det var bara Rigo jag inte direkt räknat med.
Men men.
Nu är det bara en delfinal kvar.
Och finalen närmar sig.
Wohoo.


Kommentarer
Postat av: jolle

yey. längtar till finalen :)

2009-02-21 @ 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0