Vem bryr sig?

2009.02.19 kl:10.55


18 ointressanta rader om mina sömnvanor


Japp, nu är den onda cirkeln igång.
Min dygnsrytm är helt fucked up!
Jag vet, jag brukar inte uttrycka mig så,
men det var verkligen läge nu.

Jag somnade strax innan halv fyra inatt.
Detta för att jag sov ett par timmar på kvällen.
Från ca 18 till 20.30 eller nåt sånt.

Helt idiotiskt.
Jag vet.

Så, idag blev det segt att gå upp.
Såklart.
När jag kommer hem ikväll kommer jag att vara trött,
kommer somna och tänka att jag bara ska sova en kvart.
Sen kommer det bli ett par timmar istället,
och så blir jag vaken fram till halv fyra-snåret.
Jag känner mig själv.

Men jag ser fram emot det.
Ska bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0