Visa musikinformation som ett personligt meddelande

2009.02.26 kl:15.42

Okej, det kanske inte är så bra egentligen...
Men om jag tycker det, så tycker jag väl det...


Jag har börjat med att
"Visa musikinformation som ett personligt meddelande"
på msn, alltså att det syns vad man lyssnar på för musik.
Det kan ju vara lite roligt ibland.
Som häromdagen såg jag att Jenny lyssnde på Joss Stone,
och då blev jag också sugen på att lyssna på henne.
Så då gjorde jag det.

Men det finns också en nackdel.
Nu ser ju folk när jag lyssnar på sånt härnt pinsamt som jag lyssnar på ibland.
Sånt som det liksom inte är meningen att folk ska veta att man lyssnar på.
Kanske bara är jag som är sån, men vissa grejer gillar jag,
fast det egentligen inte är så bra.
Det bara tilltalar mig på nåt vis, och då måste jag ju lyssna på det.
Eller hur?!

Ja, så nu kommer det fram.
Man ska inte skämmas för sig, tror jag...
Så då gör jag inte det då.

Kommentarer
Postat av: Fredd

hahaha! Kul!

Är det typ EMD eller är det mer Lasse Lindh som du syftar på?

2009-02-27 @ 00:10:12
Postat av: EmmaPQ

Haha... Njae. Faktiskt inte... E.M.D skäms jag inte över. Snarare sånt som soundtracket till Camp Rock eller gamla Gyllene Tider-låtar som jag och Emma A lyssnade på i mellanstadiet...

2009-02-27 @ 00:18:07
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

sountracket till camp rock bör du ikke skämmas för men gyllene tider kanske vore bra att dölja

2009-02-27 @ 14:13:38
Postat av: EmmaPQ

Jaa, men det är endast av nostalgiska själ jag lyssnar på det. Det är icke att jag tycker det är bra-bra. Det kan jag lova...

2009-02-28 @ 01:11:15
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0