Äckliga trombonister!

2009.01.08 kl:22.25

Trombon-slem!


Trombonister är äckliga!
Det kanske gäller vissa andra blåsare också, det vet jag inte riktigt,
men det är den här saliv-ventilen, eller vad det nu kan tänkas heta, som jag syftar på.
Och jag har i alla fall bara sett trombonister slemma ner golvet.

Det är grymt äckligt att släppa ut sitt slem,
mitt på scengolvet, mitt under en konsert.

Kunde dom inte åtminstone ha en liten "spottkopp" typ?
En liten kopp/burk/behållare/whatever som de samlade upp salivet i,
som de sedan kunde skölja ur...

Ja, det vore också ganska äckligt,
men det är grymt mycket äckligare med slem på golvet.

Det är ju som att spotta på golvet,
och så beter sig ju ingen normal människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0