Fyraochenhalvmånad

2009.01.17 kl:12.49

Känner jag tomhet? Knappast!


Det är en så knäpp känsla,
när något som man innan det började hade ångest för,
och som man haft sjuk ångest för under hela resans gång,
helt plötsligt är slut.

Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig genom pedagogiken,
men det gjorde jag ju,
för nu är den ju slut...

Så knäppt är det,
och så obeskrivligt skönt är det.

Det har liksom gått fyra och en halv månad sen vi började med den här skiten.
Och först känns det jättelänge,
men sen helt plötsligt är det slut.

Det är ju båda asgött och läskigt att tiden gör så där.
Den bara springer iväg
så att man knappt inte hinner förstå vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0