Låt mig sova!

2009.01.15 kl:02.00


Let me sleep!


Ungefär 2 gånger om året
har jag svårt att sova.
Jag har i stort sett aldrig svårt att somna,
jag kan somna när som helst,
vart som helst.
Men som sagt, 2 gånger om året, i snitt,
har jag svårt att somna.

Vad bra att den ena gången är just inatt.
När jag imorrn klockan 8 måste börja med hemtenta
och sitta med den tills den ska lämnas in på fredag klockan 12.

Verkligen bra val av natt med sömnsvårigheter.
Men å andra sidan är det ju gött att veta
att det bara är en gång kvar sen under 2009,
eller funkar det inte så kanske?


Jag var tvungen att kliva ur sängen.
Jag stod inte ut med att bara ligga och vrida mig.

Det är fruktansvärt.
Vilket ångest man får när klockan tickar
och man vet att man ska upp snart.
Och man räknar timmar och minuter
som man får sova, om man bara somnar nu.

Tack och lov att jag ändå har lätt att sova i vanliga fall.
Hur står folk ut,
som har det så här vareviga natt?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har alltid svårt att somna.. Fruktansvärt drygt! Tar nog alltid minst en halvtimme.. Usch, nu är det dags för hemtenta, inte så överdrivet peppad..

2009-01-15 @ 08:49:06
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0