One word

2009.01.07 kl:14.50

Med ett ord...


Jag vet inte varför jag börjat göra såna här grejer i min blogg,
men jag snodde den ur en annan blogg, och nu blev det så...

Endast ett ord är tillåtet.

1. Var är din mobiltelefon?
Sängen

2. Var är din andra hälft?
Fantasin

3. Ditt hår?
Okammat

4. Din mamma?
Bäst

5. Din pappa?
Långhårig

6. Det bästa du vet?
Livsglädje

7. Din dröm inatt?
Homosexuell

8. Din dröm/ditt mål?
Välbefinnande

9. Rummet du är i?
Lillasysters

10. Din hobby?
Kläder

11. Din skräck?
Sjukhus

12. Var vill du vara om 6 år?
Småland!

13. Var var du igår kväll?
Systershus

14. Vad är du inte?
Långsmal

15. En sak du önskar dig?
iPod

16. Var du växte upp?
Småland!

19. Det sista du gjorde?
SMS:ade

20. Dina kläder?
Retro

21. Din TV?
Suger

22. Ditt/dina husdjur?Flera
Döda

23. Din dator?
Favoritpryl

24. Ditt humör?
Svängande

25. Saknar någon?
Ja

26. Din bil?
Obefintlig

27. Något du inte har på dig?
Strumpor

28. Favoritaffär?
Monki

29. Din sommar?
Spelningar

30. Älskar någon?
Flera

31. Favoritfärg?
Grön

32. När skrattade du senast?
Igår

33. När grät du senast?
Idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0