Billy Crawford - Urgently in love

2009.07.10 kl:13.47


Dagens 90-talsvideo
Fredag


Billy Crawford - Urgently in love (1998)




Den här videon har jag letat efter aslänge.
Jag mindes bara lite av videon och att jag gillade låten skitmycket.
Dessutom tyckte jag att Billy Crawford var sjukt snygg...
Ganska kul...

Hade dock glömt bort vad låten hette och även hans efternamn,
så det tog ett tag att hitta låten, men nu så!
Har nog inte sett den här videon sedan 1998...
Så sjukt bra kanske den inte är, men jag gillade honom asmycket...

Men jag vet egentligen inte hur "stor" han var,
om det är någon annan än jag som kommer ihåg den här låten?

Kommentarer
Postat av: Fredd

Ja jag kommer såklart ihåg honom och denna låt med. Han hade nån annan låt med som var ganska stor med vad den kan heta vet jag ej.

Syncdansen här är förövrigt ass schysst, gillar de movet som de gör 0:15 in i klippet.

Dock suger versen idag men 1998 vad det ass coolt med "rapp pop"

2009-07-12 @ 23:09:26
Postat av: EmmaPQ

Ja, han hade en annan låt som låg på Trackslistan ett tag; "Mary Lopez", men jag gillade denna bättre... Jag minns verkligen att jag tyckte han var skitsnygg. Det är nästan det roligaste...



Håller med! Mer synkad dans åt folket!

2009-07-12 @ 23:39:56
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0